heroImage

Osoba ds. Administracji i BackOffice

  • Dołącz do naszego zespołu w dziale Operations, gdzie kluczowym zadaniem jest zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, ich archiwizacja oraz nadzór nad umowami i rozliczeniami z kontrahentami oraz obsługa operacji finansowych, takich jak prowadzenie kasy, realizowanie przelewów oraz sporządzanie raportów rozliczeniowych.
  • Twoim zadaniem będzie proaktywna współpraca międzywydziałowa w celu zapewnienia płynności procesów administracyjno-rozliczeniowych.
  • Lokalizacja: Łódź

Masz to, czego szukamy?

Posiadasz wykształcenie wyższe w zakresie administracji, ekonomii i zarządzania lub pokrewne (studenci również mile widziani na stanowisku młodszego specjalisty). 

Znasz narzędzia takie jak AI, ERP, Clickup, Sharepoint, Microsoft Teams i potrafisz je wykorzystać w praktyce. 

Sprawnie obsługujesz pakiet Office (Excel, Word, Outlook). 

Cechuje Cię proaktywne podejście do pracy – szybko się uczysz i przejmujesz odpowiedzialność za zadania.  

Dbasz o dobrą atmosferę w zespole, z którym pracujesz, potrafisz jasno definiować problemy, rekomendować rozwiązania i raportować postępy. 

Dbasz o szczegóły, umiesz efektywnie zarządzać swoim czasem, a w sytuacjach krytycznych elastycznie reorganizujesz zadania, żeby wesprzeć zespół. 

Mówisz i piszesz po angielsku na poziomie minimum B1. 

Docenimy Twoje atuty

01

Na stanowisku młodszego specjalisty: min. 1 rok doświadczenia w zadaniach administracyjno-biurowych.

02

Na stanowisku specjalisty: 3 lata doświadczenia zawodowego ze zbliżonym zakresem zadań, w tym samodzielne prowadzenie spraw administracyjno-rozliczeniowych.

03

Znasz zaawansowane funkcje narzędzi ERP.

AI, Excel i ERP postrzegasz jako ważne narzędzie w codziennej pracy.

Posiadasz doświadczenie w projektach związanych z automatyzacją pracy.

Posiadasz pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.

04

Orzeczenie o lekkim lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.

Dowiedz się więcej o współpracy

Zaprosimy do współpracy osobę, która sprawnie porusza się w procesach administracyjnych i operacyjnych, dbając o płynność i efektywność działań w organizacji. Potrzebujemy kogoś, kto łączy precyzję z proaktywnością, potrafi dostrzegać szerszy kontekst i jednocześnie usprawniać codzienne procesy w dziale Operations.

Idealny kandydat to osoba skrupulatna i samodzielna, która z łatwością porusza się w dynamicznym środowisku, skutecznie komunikuje się na każdym szczeblu organizacji oraz aktywnie wspiera rozwój zespołu. Na tym stanowisku kluczowe będzie m.in. zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja, nadzór nad umowami i rozliczeniami, a także obsługa operacji finansowych, takich jak prowadzenie kasy, realizowanie przelewów i sporządzanie raportów.

Pobierz pełną treść ogłoszenia i sprawdź, czy widzisz się w tej roli!

Pobierz plik
Gotowy/-a, by przejąć odpowiedzialność za procesy administracyjno-rozliczeniowe? Wyślij swoje CV i zbuduj z nami nowy standard w branży!

Grupę UNI-FORM tworzą trzy Spółki:

Uni-Form Północ
(KRS 0000938242)

Uni-Form Południe
(KRS 0000940174)

Uni-Form Projekty
(KRS 0001054157)