
Osoba ds. Administracji i BackOffice
- Dołącz do naszego zespołu w dziale Operations, gdzie kluczowym zadaniem jest zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, ich archiwizacja oraz nadzór nad umowami i rozliczeniami z kontrahentami oraz obsługa operacji finansowych, takich jak prowadzenie kasy, realizowanie przelewów oraz sporządzanie raportów rozliczeniowych.
- Twoim zadaniem będzie proaktywna współpraca międzywydziałowa w celu zapewnienia płynności procesów administracyjno-rozliczeniowych.
- Lokalizacja: Łódź
Masz to, czego szukamy?
Posiadasz wykształcenie wyższe w zakresie administracji, ekonomii i zarządzania lub pokrewne (studenci również mile widziani na stanowisku młodszego specjalisty).
Znasz narzędzia takie jak AI, ERP, Clickup, Sharepoint, Microsoft Teams i potrafisz je wykorzystać w praktyce.
Sprawnie obsługujesz pakiet Office (Excel, Word, Outlook).
Cechuje Cię proaktywne podejście do pracy – szybko się uczysz i przejmujesz odpowiedzialność za zadania.
Dbasz o dobrą atmosferę w zespole, z którym pracujesz, potrafisz jasno definiować problemy, rekomendować rozwiązania i raportować postępy.
Dbasz o szczegóły, umiesz efektywnie zarządzać swoim czasem, a w sytuacjach krytycznych elastycznie reorganizujesz zadania, żeby wesprzeć zespół.
Mówisz i piszesz po angielsku na poziomie minimum B1.

Docenimy Twoje atuty
Na stanowisku młodszego specjalisty: min. 1 rok doświadczenia w zadaniach administracyjno-biurowych.
Na stanowisku specjalisty: 3 lata doświadczenia zawodowego ze zbliżonym zakresem zadań, w tym samodzielne prowadzenie spraw administracyjno-rozliczeniowych.
Znasz zaawansowane funkcje narzędzi ERP.
AI, Excel i ERP postrzegasz jako ważne narzędzie w codziennej pracy.
Posiadasz doświadczenie w projektach związanych z automatyzacją pracy.
Posiadasz pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.
Orzeczenie o lekkim lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.
Dowiedz się więcej o współpracy
Zaprosimy do współpracy osobę, która sprawnie porusza się w procesach administracyjnych i operacyjnych, dbając o płynność i efektywność działań w organizacji. Potrzebujemy kogoś, kto łączy precyzję z proaktywnością, potrafi dostrzegać szerszy kontekst i jednocześnie usprawniać codzienne procesy w dziale Operations.
Idealny kandydat to osoba skrupulatna i samodzielna, która z łatwością porusza się w dynamicznym środowisku, skutecznie komunikuje się na każdym szczeblu organizacji oraz aktywnie wspiera rozwój zespołu. Na tym stanowisku kluczowe będzie m.in. zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja, nadzór nad umowami i rozliczeniami, a także obsługa operacji finansowych, takich jak prowadzenie kasy, realizowanie przelewów i sporządzanie raportów.
Pobierz pełną treść ogłoszenia i sprawdź, czy widzisz się w tej roli!
Grupę UNI-FORM tworzą trzy Spółki:
Uni-Form Północ
(KRS 0000938242)
Uni-Form Południe
(KRS 0000940174)
Uni-Form Projekty
(KRS 0001054157)